PeekaBoo_ ben de herkes gibi uff yine mi diye girdim😊 şöyle ki ben artık nefesimi yormuyorum anlatmaya, aşı karşıtı grubun büyük çoğunluğu belli bir siyasal görüşde, içinde bulundukları yapılanmada kimse yaptırmadığı için grupdan ayrı hareket edemiyorlar. Aşı karşıtı bir tanıdığım var benim evimdeki eti yememişti mesela, sadece kendi kasaplarından olunca yiyorlarmış. O zaman hamileydim aşı karşıtı olduğunu söyledi kendi evimde birşey demedim ama bir daha görüşmedim