PeekaBoo_ Keşke herkes bilinçli olsa bir tutturmuşlar ben çok araştırdım temiz değil , şu yakinimiz yaptırdı böyle oldu, asilara güvenmiyorum
Sonra bir bakiyoruz hastanelerde sürünüyorlar. Yazık günah birde o yavrunun hakkına giriyorlar. Geçen gördüm biyerde tutturmuş Allah bizi öyle güzel yarattı ki gerek yok aşıya asıl aşılar hasta ediyor bizi diye yani cahillik akıyordu yazısında insanlar çaba göstermiyor bir at gözlüğü takmışlar öyle ilerliyorlar. Umarım çocuklarımız bu insanlarla karşı karşıya gelmez.