12345678fatma bu durumlar o kadar normal ki. Organlar henüz tamamlanmamış durumda tabi ki bazı sorunlar da baş gösterecektir ama geçer inanın. Hala anne karnında olması gereken bir bebek dünyaya gelince aslında normal olan şeyler sorun olarak adlandırılıyor haliyle. Siz duayı bırakmayın sütünüz ve ilginiz ona en büyük şifa. Ziyarete gittiğinizde gülümseyin çokça konuşun o hisseder.