slnrcn evet ilk dogdugunda doktorum 2 kilonun altında sana veremem dedi nezman 2 kilo olur ya 😔🥲 aniden ağlamak istiyorum tek başımayım evin bütün işini yapiyorum dogum yaptığım günden beri 14 aylık kızım var bide oda yoruyor beni sıkılıyor evde dışarıya cikartiyordum hep suan dogum yaptığım için cikaramiyorum ondan bana bulaşıyor sıkıldığı için Bende kızıma sarılıyorum kardeşin de gelicek böyle sarilicam diye avutuyorum kendimi