tamamdedimyaa ben adım atmaya başladıktan sonra aldım. Bebeğime aldığım her şeyi pediatristimiz danışarak alıyorum, nubebe’den aldım onun da önerisi ile, vicconun ayak altı yastıklarını yeni yürüyen bebek için yeterince destekli bulmuyor bizşm hekim, benim de aklımda vicco vardı aslında ama nubebe aldım. Bir yaşıla doğru başladı yürümeye, bağımsız kendisi yürüdüğü anda giydirdim ayakkabı. Ortopedik ilk etapta ya da ayakta otçrtopedik ayakkabıya ihtiyaç duyduran vir durum yok ise gerek yok denildi bize..