tamamdedimyaa herkes vicco demiş ama ben onu tercih etmedim. Ebebekten baby walk aldım o yetti bize. Oğlum 13,5 aylıkken tam olarak kendi yürümeye başladı ayakkabıyı 3 ay ya giydi ya giymedi. Çok çabuk ayakları büyüyor. Tavsiyem daha tam olarak kendi yürümeye başlamadan ayakkabı kullanmayın. Yani dışarda yürüyecek duruma gelmeden. Şu an alsanız bile iki üç ay anca giyer oda yürümeye başlayana kadar küçülür zaten. Bir numara büyük alayım yürüyünce de giyer diye düşünmeyin çünkü tam kalıp olması gerekiyor ayakları şekil aldığı için. Şu an normal ayakkabı alabilirsiniz dışarda ayakları üşümesin diye, yürümeye başlayınca ilk adım ayakkabısı tercih edin derim ben