yigitinannesi41 3 aydır alerji diyeti yapıyorum bizim ayrıca 21 besine alerjimiz var çok zor paketli hiçbir gıda tüketmiyorum günümü roka marul dereotu karabuğday patlağı leblebi meyve gibi şeyler yiyerek geçiriyorum. Malesef ilk başlarda umarsamadım yedim tek tük ve hooop alerjileri tavan yaptı huzursuz oldu ağladı onu öyle göreceğime yemem dedim 2.5 aydır hiç kaçırmadım çok dikkat ediyorum çok şükür güzel gidiyor yakında diyeti açacağız inşallah.