arsasy tabi bn 6 ay herşeyi yedim ilk 6 ay testte çıkmadı diye 7 aylıkken başladım diyete mukuslu kaka , gürültülü kaka , döküntü, inatçı konak, ara ara kakada.kan , sürekli ishal bunlardi bı seneye kdr dedi testi hep pozitifti ama 6 aydır negatifti ona rağmen diyet dediler yada direk süt verdiler bebeğime süt verince kusmada eklendi en son baktım olmuyor ilgisiz doktorlardi sadece teste yapıp gönderdiler hep bu doktor takip ediyordum ztn en son randevu aldim iyikide almisim