aselismomy önce ünite özetlerin çıktısını aldım hepsini defalarca okudum özetin özetini çıkardım yazarak çalıştım zaten nerelerin önemli olduğunu özetini okurken anlıyorsunuz . Ünite sonu çıkmış soruları çözdüm , çözemiyorsam konuya geri gittim. Ve defalarca çıkmış soruları çözdüm neredeyse son 7-8 yılın çıkmış sorularını ezberleyip öyle girdim sınavlara ve bb den aşağı notum yoktu. Uluslarası ilişkiler mezunuyum
2 yılım örgün öğretim açıktan 2 yıl bu şekilde tamamladım