aselismomy merhaba cnm bebek hemsiresiyim önemli olan seçtiğin bölüm ve seçtiğin okul cnku alımlarda okuduğun okula kadar bakılıyor kaç yıllık okuduğuna kadar bakılıyor 4 yilliklara öncelik veriliyor İstanbul da okumuş biriyle misal veriyorum Yozgat ta okuyan biri asla bir olmuyor bu yüzden açıkta cok kişi var alımlar da ne yazkki bunlara bakılıyor ama tabiki oku bitir kendini geliştir seçtiğin meslekte çok önemli