8 Eylül de doğdu bebeğim . Şuan dönemiyor tam tur ama sağa sola dönüyor. Elleri ve ayaklarını sürekli yiyor çünkü çok tatlı 😁 Tadimlata başladık. Yoğurt,patetes, havuç,brokoli ve peynir denedim. Şimdi karmalara geçeceğim. Ne versem yiyor şükür. Emerek ilerledik bu zamana kadar hep. Mama sandalyesinde oturuyor,birkaç gündür örümceğe de koymaya başladım. Ekşınlı oyunlar seviyorum. Atmalı,koşmalı 😂 gündüzleri iki saat uyanık kalıyor bir saat uyuyor düzeni bu şekilde. En geç sekizde gece uykusuna geçmiş oluyor. Sabah 7-7 buçuk civarı uyanıyor. Bu aydan sonra daha bir güzelleşti her şey daha kolay, daha zevkli artık çünkü her şeye karşılık veriyor ☺️