YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU
Merhaba. Çok güzel ifade etmişsiniz herşeyi. Biz de dün tam 5 aylık olduk. Elimiz zaten iki aydır sürekli ağzımızda. Ama bu ara parmaklarını ayrı bir hırsla emiyor hatta bazen sinirleniyor. Sanki diş çıkartacak gibi. Birkaç gün önce ilk defa kahkahalı güldü nar çiçeğim:) Bunun dışında tam tur dönebiliyor, bir uçtan diğer uca dönerek gidiyor. Çığlık atmayı öğrenmiş, sinirlenince çığlık atmaya başlıyor minik piskopat:) İnsanları çok yabancılamaya başladı, tanımadıklarına genelde ağlıyor. Dik bir şekilde oturamıyor, öne doğru gidiyor oturduğunda. Gündüz uykuları maksimum 2 saat, bazen 3 saat. Onun dışında gündüz kesinlikle uyumuyor, gece de 22:00 den önce asla uyumuyor:(