Deletedmom_268 Öncelikle tek başıma baktım. Evet zor bebeğim uyumuyordu. Sabaha kadar uğraşıyordum. Sabah yatıyodum. By sefer de diğer kızım uyanıyordu. Uykusuzluk çok fenaydı. İş güç hak getire zate zaten. Sürekli ağlama krizlerine giriyodum. Eşim işten gelsin diye bekliyordum. İlk zamanlar böyleydi. Ama yavaşça bebeğim büyüdü. Ben düzenimi oturttum. Aynı saatlerde uyutuyordum. Biri ayağım da biri memede işimi gücümü yapıyordum. Zamanla daha kolay olmaya başlıyor. Ama kimseye bakmayın. Belki bebeğiniz uysal olur. Uyku sorunu olmaz. Gayet rahat geçer. Pozitif düşünün. Şuan iyiyiö beraber oynamaya başladılar. Düzen rutin rayına oturunca kolaylıyor.