301123_ öyle bir şey olduysa bile bebeği veren Rabbimiz kolaylığını da verecektir kardeşim endişelenme.Ben de bebeğim 12 ayına yeni girmişti öğrendiğimde ağlamıştım bakamam yapamam zaten ona zor yetiyorum diye ama şimdi dogumuma 3 ay kaldı şükrediyorum çünkü ben yetemesem de ona yetecek onu anlayacak birlikte oynayacakları arkadaş gibi buyuyecekleri bir minik geliyor 😊güzel düşün ki güzel olsun velev ki oldu o sağlıkla gelsin bundan sonrasında dikkat ederim de isyan etme
Son olarak beni motive eden bir arkadaşımın şu sözü olmuştu
Demek ki Yaradan anneligini o kadar beğendi ki yine nasip etti 💕insaAllah öyledir