MadamMommy
Anne desin.
Didoş ne ya anasıyım ben onun. 😂
Hep abim yüzünden oldu öğretti çocuğa Didoş demeyi. Bende onun kızına “yangın, abimin ikinci adı ateş, de halacım babana” dedim ama babasına aşık olduğundan yapmadı. Olan bana oldu burada dertliyim