Minikkanarya endişelenmeyin benim kızım suan 26 buçuk aylık normalde tekrarlatmadan konuşmuyordu bu aya kadar mesela son bir kaç gündür ben demeden anne acıktım anne su ver anne bak öksürüyorum diyıp öksürme numarası yapıyor demekkı bunları daha önce duyduğu için kaydetmiş ve zamanı gelince de kullanmaya başlıyor ben böyle düşünüyorum