Minikkanarya Merhabalar kızlar oğlum 20 aylık gğn içerisinde bol bol konuşuyorum benim söylediklerimi pek tekrar etmiyor ama babasının bazı kelimelerini tekrar ediyor -eee -baba -su -al -git -ayı anne diyemiyor avva diyor adıyla seslenince bakıyor cevap vermeye çalışıyor ama sürekli baba baba diyor başka kelime yok
Evhamlianne Minikkanarya benim oğlum 3 yaşına 3-4 ay kala falan konuştu sanıyorum, öncesinde doğru düzgün hiç bir kelimesi yoktu, her şeyi anlıyodu, istediği şeyi işaret ederek gösteriyodu hep, sonra bi anda çok şükür açıldı
Dandinidastana Minikkanarya oğlum 23 aylık ne desek anlıyo ama belli başlı kelimeler dışında konuşmuyo. Kızım oğlum kadarken baya cümle kuruyodu baya konuşuyodu şarkı söylüyodu. Her çocuk bir olmuyomuş kimi erken konuşuyo kimi geç.
Emir_mom Minikkanarya Gün içerisinde hikaye okuyun ve görsellerle destekleyin.Şarkılar söyleyin birlikte umarım faydalı olur.☺️
annediyebiri Minikkanarya kızım 2 yaşını 3 ay geçince konuşmaya başladı doğru düzgün kelimeside yoktu yani anne baba su çiş bunlar vardı ama dahası yoktu bir anda 3 4 cümleli kelimeler kullanmaya başladı
Minikkanarya Dandinidastana maşallah 🧿 inşallah darısı bana farkındayım evet her çocuk bir değil ama insan endişeleniyormuş ya 🤦🏼♀️
Minikkanarya Emir_mom evet mırıldanıyor şarkılar da falan ama endişeleniyorum halbuki arkdaşlarımdan 3 yaşında anca konuşan çocuklarda var onları teselli ediyordum hepsi aynı değil diye sonra ben böyle takıntı yaptım 🤦🏼♀️
Minikkanarya annediyebiri maşallah 🧿 darısı bana inşallah ya ☺️ bende böyle ilk konuşmaya başladıkları anlar çok hoşuma gidiyor ve artık duymak istiyorum 😍😍
annediyebiri Minikkanarya inşallah en kısa zamanda duyarsınız ben ilk konuştuğunda “anne neden böyle yaptın “ dediğinde şaşırmıştım pek konuşmayıda sevmiyor açıkçası canı isterse konuşuyor 😅 belki sizin bebeğinizde öyledir
Minikkanarya annediyebiri ya ben diretmemeye çalışıyorum aslında söylemek istediğinde söylesin diye ama bana sanki inat yapar gibi bişey anlatmaya çalışırken baba baba baba diye anlatıyor sadece bu 😂😂 inadına yapıyor ya
Atlassss Minikkanarya valla aynı biz bir baba ve abayla her şeyi anlatıyor anne yok zaten bu arada biz de 20 aylığız🤣
SusamTanesi26 Minikkanarya oğlum 28 aylık bikaç kelime söylüyor sadece bende bian önce konuşsun istiyorum ama doktoru normal diyo
papatya_1125 Minikkanarya 27 aylık oğlum ben de kahrediyorum kendimi.anlamsiz bir şeyler diyor. Bir de onu hep anladığım için konuşmaya çok ihtiyaç duymuyormus hatamı anladım.24 aydan sonra anniii deell diyor.o kadar.su ya huuup yapıp ya da lu diyor. Parmak oyunları varmış Onları deneyeceğim.tv de acmamaya çalışıyorum artık.aksam biraz bakiyor
karadenizl Minikkanarya büyük oğlum 4buçuk yaşındaydı konuşmaya başladığında götürmediğim yer kalmadı psikiyatriye bile götürdüm ırsi dediler ailede geç konuşan vardır dediler oyun gruplarına bile götürmüştüm ama bana mısın demedi utangaç bi çocuktu Şimdi 9 yaşında kendinize sıkıntı yapmayın vakti vardır elbet zamanla konuşur