Merhaba benimde aynı şekilde üçüncü ayda başladı saçımın yanları birden açıldı ve hastalıklı gibi saçım elime geliyodu. Ecowell diye bir bebek şampuanı var organik bebeklerinde saçını uzatıyomuş. Kızıma kullanıyordum bende kullanmaya başladım ve üç ayda kapandı bir sürü yeni saçım çıktı etkisini baya gördüm onun dışında bir takviye almadım doktora da gitmedim bunun iyi geldiğini düşünüyorum kendi tecrübem bu şekilde sizinde kısa zamanda geçer inşallah 💗