Nur-ten benim de en moralimi bozan şey duş almak oldu:( Halbuki her gün banyo yaparım,o saçı tarama fobisi oluştu:( taramasan da ayrı bir dert dökülen saç kafamda öbek zaten.Valla bu anneliği bu doğumu kutsallaştırmayın diye düşünen(ki zamanında ben de böyle düşünüyordum🙈) ümüğüne yapışasım var.Bir kadını komple başkalaştırıyor komple bünyesini tepetaklak ediyor.Tüm soyut,somut zorluklar bizde😔