Zamanlagelen 20,5 aylık kızım benimde bizde bir anda çileden çıktık! Öyle uyumlu öyle tatlı bir bebeğim vardı ki...! Nasıl oldu bu çocuğuniçinden canavar çıktı! Herşeye ağlıyor, şunu yapalım diyor tamam diyorum tamam dedim diye ağlıyor, tamam annecim istemiyorsan yapmayalım diyorum, yapmayalım dedim diye ağlıyor... ağlıyor da ağlıyor! Halbuki hiç öyle ağlaması tutturması olmazdı ben anlatırdım o tamam derdi...! Öyle uyumluydu ki! İnşallah o yukuşak huylu haline döner. Bende sinirden çatlıyorum bazen ister istemez bağırıyorum çok kötü oluyorum sonra ağla ağla bende mahvoldum. Sakinleşince ikimizde özür diliyorum annecim affet bağırdım diyorum. Tamam tamam affettim diyo! Off daha da içim eziliyor. Merhametli kuzum masumum! 😥