ozlemsenel Ben hiç hipp vermedim ama tablosu çok karışık heralde daha önce de bunu soranlar olmuştu. Miktarlar fazla yazıyormuş galiba, doyuruculuğu düşük diye mi bilmiyorum
ozlem_oz hipp benim kızıma hiç yaramadı hiç soyurmadı aptamil veriyorum şimdi 90 cc kadar alabilir gibi bu ayda
snyck nuroykuomer o zaman ortalama 600 ml icmeli 2saatte bir besleyeceksen 50ml 3saatte bir besleyecksen 75 ml var vermelisin anne sütu mama dengesini kurarak
nuroykuomer snyck bende öyle yapıyorum canım, iki saatte bir 50 cc olarak veriyorum, yalnız çok acıkıyor bebeğim iki saatte bir vermeme rağmen,
snyck nuroykuomer belki sana oyle geliyordur bebekler kucukken doyduklarını anlamiyorlar saglik ocaginda kilosuna baktir istersen kilo alimi iyiyse doyuyordur icin rahat eder benim sütüm yetmiyordu mama takviyesi yapiyorduk 15gunu bulmadan tartmaya götürüyordum ilk 2 ay cok az kilo almisti simdi ayina gore fazla