Selin3561 küçükken gündüz özellikle hiç uyumuyordu.yenidoğan bir bebek beslediğinizde uyumadınlazım ama adla uyutamıyordum gaz problemimizde yoktu.doktor direk reflü dedi zaten.neredeyde her beslenmeden sonra kusuyordu.doktor besledikten sonra reflü yatağında 20 dk dinlensin dedi çok hırpalamayın dedi.kilo alımını çok etkilemedi.özellikle geğirttiğimizde kusuyordu.doktor gaz probleminiz yoksa gazını 20 dk sonra çıkarın dedi.bi de şurup kullandık gastrotuss baby şurup.bir süre sonra uykuşarımız düzeldi kusmalar azaldı.şurubu bıraktık.şimdi ek gıdayla birlikte yine arttı reflüsü.karnına hiç dokunamıyorum mesela göbeğine azcık bastırsam direk kusar.sıkı kıyafetler hiydirmeyin.besledikten sonra değil beslemeden önce altını alın.bacaklarını kaldırdığımız gibi kusuyor çünkü.yedikleri sürekli ağzına geliyor o yüzden öksürüyor zaten.bir süre sonra anlıyosumuz zaten yediklerinin ağzına geldiğini o yğzden öksürdüğünü.biz bronşit geçirmedik o yüzden kıyaslama yapamıyorum arasındaki farkı.ama gazı yoksa ve uyumuyorsa sebebi reflüdür.