MadamMommy midem bulanıyor kalbimde hep Bi ağrı hissi var, tansiyona bakıyoruz normal eşime diyorum beni psikoloğa getir o da diyor dayan biraz geçecek. Ev de hayat da zor eşimin 2. Evliliği ilk evliliğinden Bi oğlu da var. Geçen öksürdü eliyle ağzını kapatıp, kapattığı eliyle bebeği okşadı eşime söyledim bak böyle böyle. Beni yanlış anlıyorlar neyse bugün sabah doktora gittik asla aynı odaya bile girmeyin hatta evde maskesiz bile dolaşmayin dedi bebeği uzak tutun doktor demese kimse önemsemiyor ben kadar. Ben bebeğimi düşüneyim kendimi mi bilmiyorum.