Doğum yapalı Bi hafta oldu kendimi o kadar yorgun, mutsuz, ümitsiz hissediyorum ki sürekli ağlıyorum iştahım yok. Bebeğime sütü sağım yaparak veriyorum. Anne olmamalıymışım bana göre değilmiş gibi hissediyorum. Sanki ömür boyu böyle kötü hissedecekmişim, hayatım bitmiş gibi. Çok mutsuzum ne yapacağımı bilmiyorum. Benim gibi olan önerisi olan var mı?