yumera Bolca su için, öğün atlamayın, bestlak damla kullanın, tahin helvası ve hoşaf öneririm, anne çayı da içiyorum. Oğlum 3790 gr doğmuştu 3700 çıktık hastaneden, sarılık olduğu için 2 saatte 1 sağdığım sütü içirdim, bolca kolostrum aldı. 2.5 haftalıkken 4,5 kgdı şimdi 5i geçmiştir 1 aylık oldu. Hala süt sağıp doymadığında içiriyorum biberonla genelde geceleri pratik oluyor saatlerce emzirip uykumuzu açmıyorum. Son süt denen yağlı kısmı da almış oluyor. Gündüz genelde emziriyorum meme reddi yapmasın diye, 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Elektrikli sağım makinesi alın emzirdikten sonra memeyi boşaltın beyne bebeğe daha çok süt lazım sinyali gitsin siz endişeli olmayın çok sütüm var sağıp sağıp buzdolabına atıyorum maşallah diyin kendinize. 🥹