turkanizm Benim bebeğim 37 günlük. 3780 doğdu. Ama yoğun bakımda kaldı enfeksiyondan dolayı, beslenme problemi yaşadık kusuyordu ememedi. 10 günlükken 3600 olarak yoğun bakımdan çıktı. Şu an 4600 gr. İyi mi bilmiyorum çok kafaya takıyorum.
sedaverablbl kiz23 yaşına girince balık yağıda kullandım ama bi faydası olmadı sanırım boyunda oğlumd fark etmişti hem iştah için hem boy için beniö gibi minyon olacak sanırım çok takmıyorum ben kafaya ☺️
kiz23 sedaverablbl bizde testlerini falan yaptırdık herseyi normal çıktı doktor sana çekmiş o zaman dedi. Bende 150 yim ve hep zayıftim minyonum kızımda öyle olcak sanırım. Yapacak bisey yok bende kabullendim sağlıklı olsunda 🥰
mirayada-sevda 1symaysuf 7 aylık 6.5 kg neden böyle normal sayıyodum persentil tablosuna göre ama baya az sanırım burdakileri görünce 😞
Yavrularim2 mirayada-sevda bazi bebekler öyle benim kizimda 6 aylık 6.400 ama normal diyorlar hep gelişimi güzel diyorlar bi de doğum kilosu önemli olan zaten bi hastalik geçirip geçirmedigi mesela biz geçen ay hastalandik 600gr verdik 5.8 olduk geri almisiz 6.4 olmusuz
sblnzl mirayada-sevda merhaba benim kızımda 7 aylık 6,5 kg 😊sağlıklı olsunlar kilo hiç önemli değil ☺️
UrbanMom 1symaysuf 7. Ayina girecek 8.400du yanlis hatirlamiyosam ama basima bir is gelmeyecekse kilolu bebek hic istemedim buyuyunce kilo problemi çekerse diye korkuyorum sagligi yerinde olmasi benim icin yeterli sadece bas olcumlerine cok dikkat ediyorum. Meme alirkende kilosu iyiydi simdi mamayla ek gida aliyor