Nuryg ebruegehan benim büyük oğlum bi yaşına kadar yapışıktı benimle kendimi bunda da şartladım bi sene zorlancaksın diye ama bakalım duam gazı bitip etrafı keşfetmeye başladı mı belki diğer bebisler gibi olup bırakırlar bizi😅
Nuryg Tugce0142 aynen ona gidip bi ebebekte bakmayı düsünüyorum en çok aklıma yatan o oldu teşekkür ederim