Nuryg Joie Serina aldım. 2 aylıktı aldığımda. Uyumuyordu. Ayağımda sallayıp uyutup ona koyuyordum. Onda uyuyordu. Bir ay neredeyse kurtarıcım oldu uyku konusunda. Şimdi ise uyandığı zaman içine koyuyorum. Sallanırken eline hışırtılı kitabını veriyorum, arkadan müziğini de açıyorum. Ben de kahvaltımı yapıyorum ya da bir kahve içiyorum. Tabii her zaman durmuyor o ayrı 😁 Eşimin abisinin tekrar bir bebeği oluyor ve ilk önerdiğim şey bu oldu 😁