gurbetcimami gonulsenim ben de yeni aldım duruşu çok hoşuma gidiyor ama arka tarafı biraz acıtıyor özellikle sol taraf şu an sert olduğu için diye düşündüm
gonulsenim gurbetcimami nerden aldınız genelde orij diye çakma satılıyor ayakkabı ya onla alakalı ya da şikayetvara çok baktım bi saman sonra diğer ayak da gidecek bunu çok okudum üretim hatası mı bu falan diye sormuşlar
gurbetcimami gonulsenim çakma olması mümkün değil canım yurt dışında yaşıyorum burda bir ayakkabı mağazasından aldım
mamabear_ Pialvi ben çok rahatım sürekli ayağımda. 2 tane daha spor ayakkabım var ama elim çoğunlukla ona gidiyor kızımın peşinde koşacaksam özellikle. Ama çabuk yıprandı açıkçası kumaş yerlerinden attı. 1-1,5 senede Edit: eski bir gönderiymiş pardon 😅
gonulsenim gurbetcimami o ayakkabı da gel bi sorun varmış öyle dediler bir de file sorunu vsdeyince vazgeçtim başka aldım
gonulsenim cokbilmismom öyleymiş gerçekten aranan kan bulundu ben dr mağazaya gittim önerdiler iki rengini aldım iyiki 💓
simseklivekalpli gonulsenim skechers marka olarak çok memnunum. Adidas da seviyorum ama skechers daha rahat bi ayakkabı. İkisini de 6 7 sene kullandım hakkını vere vere. En son benden kopmayi tercih ettiler. Puma da güzel henüz uzun yıllar deneyimlemedim ama 🤣