Pialvi Kızlar aranız da kullanan var mı? İstediğim bi ayakkabıyı aldım ama sonradan da acaba çok mu verdim diye çeliştim kendimle sizce değer mi
simseklivekalpli Pialvi marka ayakkabılar pahalı olur zaten. Her gün ayakkabı almıyorsanız mantıklı. Eşim de skechers almıştı 3bin civarıydı sanırım çok da iyi yaptı. Dandikler 3 ay anca gidiyor
Babybloom Pialvi 530u sporda kullanıyorum. Bence o para verilir çok rahat ayakkabı ama tek bir sıkıntısı var, üstten patlıyor ayakkabı🫤 dışarıda kullanacaksanız dikkatli kullanın, ayakkabının parmak kısmında çok fazla kırılmasına izin vermeyin.
GezginPaNDa Pialvi beyaz gri 530 modelini aldım daha kullanmadım benim ayakkabısı stoklamak gibi bir huyum var şu an aktif olarak 4 tane 410 modelini kullanıyorum onlardan çok memnunum
Denezmeh GezginPaNDa gri 530 cok iyi tercih bayadir stok yoktu iyi bulabilmissiniz. Tabiki fiyati gayet iyi gule gule kullanin
Marianne Pialvi değer bence. Maalesef pahalıya satıyorlar burda. Yurtdışında daha uygun oluyor bu tür ürünler. Her şeyi stoklayıp getiresim geliyor. Güle güle kullanın.
gonulsenim Denezmeh bunu hortlatıyorum 😂😂 memnunmkaldınız mı 530 dan bu zamana kadar kullanmılsnkzdır diye düşündüm ben de 410 çok kullandım o mu 530 mu sizce
Nacafa gonulsenim bende yanıt vermiş olayım gerçekten çok rahat ama yanlardan file kısmı yırtılıyor ya. Ben sorun yaşadıktan sonra fark ettim ki şikayetvar da çok kişi aynı sorunu yaşamış. Faturam yok. olsaydı tüketici hakem heyetine başvuru yapacaktım
gurbetcimami gonulsenim ben de yeni aldım duruşu çok hoşuma gidiyor ama arka tarafı biraz acıtıyor özellikle sol taraf şu an sert olduğu için diye düşündüm
gonulsenim Nacafa bana güzel bir ayakkabı önerin ya valla beynim yandı ben de okudum yorumları almasam mı acaba
simseklivekalpli gonulsenim skechers marka olarak çok memnunum. Adidas da seviyorum ama skechers daha rahat bi ayakkabı. İkisini de 6 7 sene kullandım hakkını vere vere. En son benden kopmayi tercih ettiler. Puma da güzel henüz uzun yıllar deneyimlemedim ama 🤣