Kubis42 amin gülüm amin bir sürü bu durumda kadın var birisi de benim 😁 bir anda geçer zaman sen bile ne zaman bitti hamilelik dersin ben bile şaşkınım yolun yarısına geldik sayılır 15 haftalık içindeyim. Biraz zor oluyor bebekle gebelik uyku, yemek, temizlik falan bunlara mide bulantısı hastalık da eklenirse çok daha zor ama rabbim bir kolaylığını verir inşallah dua edip duruyorum elimden başka bir şey gelmiyor. Yanımdaki de karnımdaki de evladım. ❤️🩹🌹 Net olunca herşey haber etmeyi unutma 🥹