Merhabalar ben şuan emziriyorum bebeğim 8,5 aylık. Normalde her ay düzenli adet olurdum fakat bu ay olmadım. Gebelik testi bı kaç gün sonra yaptircam. Başına böyle bişey gelen var mı? Yani gebelik haricinde adet olmama durumu oldu mu sizde? Beni aydınlatın ne olur 🙁 normal mi değil mi bilemedim.