rodisko aynısını dibine kadar yaşadım😂😂 kesinlikle alıştıramadım. Artık her yere yastık koysam bile düşecek kadar döndüğü bir zaman mecburi olarak yatırmaya alıştırdım. Mesela çok çok uykusu gelene kadar uyutmadım en son salladım ve 6 aylık olmasına rağmen kundak yaptım ki uyandığı zaman kıpırdanıp kendisini uyandırmasın ve sallanmak istemesin diye. Bir de en etkilisi gündüz orda yatırdım önce öyle oyle alıştı. Gece koyduğum gibi uyandı önce sonra gündüzden alışık olunca uyumaya devam etti korkmadı.