alparslan1_ tomvejerry 6. Ayda zorla alıştırdım. Cok hareketlenmişti. Yastıi koysam bile atlıyodu üstünden. Sevmedi başta bende cok uykusu gelince yatırdım hep öyle alıştı.
alparslan1_ Enesinannesiii evet ince bi yatak var içinde sünger gibi. Ben direk yatırıyordum ona çünkü bebekler hafif sert bir zemine yatması lazım. En altta ince sunta var üstünde ince sünger.