Benim kızımda böyleydi hatta bir keresinde bilerek ne kadar uyuycakndiye bıraktım sabah 7 buçuğa kadar aralıksız yatmıştı en az 3 saatte bir uyandırmalısın kan şekeri düşer ve kilo da almaz gece beslenmesi bebekler icin önemli daha çok küçük o kadar uzun uyutmamalısın ben de ayağıyla falan oynardım eliyle burnuyla zar zor da olsa uyandırır emdirirdim bazen emerken bir dakika geçmeden uyurdu ama olsun 2 yudum bile alsa yine iyidir