Doğum yapalı 10 ay oldu. Lohusalıkta ok bütün anneler fazlaca terliyor ve ter kokuyor. Benimkide lohusalık bittikten bir ay sonra falan bitti ama şimdi yaklaşık 7. ayda falan tekrar başladı… emzirmiyorum bu arada vee ben doğumdan önce ter kokusu nedir hayatta bilmezdim ne terlerdim ne ter kokardım şimdi inanılmaz rahatsızım çünkü aşırı kötü kokuyor. Sık sık duş alıyorum, koltuk altımı yıkıyorum deodorantlar roll-onlar havada uçuşuyor zaten ama yok çözmüyor işi. Demin misafirlerimi yolculuyordum arkadaşımın kemeri yere düşmüştü alıp kemerini beline taktım ve o an yayılan bir ter kokusu… oradakilerin yüzü düştü yani sinirlerim çok bozuk çözümü bilen varsa Allah rızası için söylesinnnnnnnn😪🫠😬😭