Deryaaaaaderya nursena40 9 aylık ne alkış ne bybay yapmıyor Yapması mı gerekiyor 😳emekliyor sıralıyor 3 dişi var Baba mama diyor
Araldoram nursena40 tam 9 aylık olduk emekliyor, tutunarak ayağa kalkmaya çalışıyor ,2 3dk felan ayakta durabiliyor desteksiz ,baba ,mama ,enne diyor canı isterse alkış yapıyor ,bay bay yapıyor
badekusum-7 nursena40 merhaba 🙂 9 ay 16 günlüğüz. Alkış,bay bay,gel gel yapıyoruz.Dede-baba-annii-mama-meme-bumbum diye söylemye çalışıyor.Emekliyor 1 aydır şimdi ayakta durmaya başladı yürümeye çalışıyor ama ilk dişimiz daha geçen hafta çıktı ,🥲 şu an diş sancılarıyla uğraşmaktan bunlara pek bi vaktş kalmıyor
Meyra64 Alkış yapıyor sürünüyor emeklemiyor baba diyo mama diyor yürüten kullanıyor biberonunu tutuyor😄
DuruAselEmr Bizimki 9 ay 1 günlük oldu.Alkis yapıyor,bay bay yapıyor.Mama,gel gel, baba diyor ve 7. Dişi çıktı dün bu aralar biraz huysuz dişler sebebiyle uykularında iyice bozuldu.Sabaha kadar emmek istiyor.Emeklemiyor böyle bi cabasida yok😅🥰
Meyra64 DuruAselEmr maşallah ya dişleri ne çabuk çıkmış bian da mı çıktı bizim 4 diş var ve diğerleri bian da çıkacak heralde bir haftadır uyku düzeni çok değişti çok zor uyuyor ve çok ağrısı oluyor
Meyra64 Deryaaaaaderya her bebeğim gelişimi kendine biz çok alkış yapıyorduk karşısında oda ondan görerek yaptı bence
Deryaaaaaderya Meyra64 4 aylıktan beri sürünerek gidiyor 7.5 tam emekledi İlk oğlum 10 aylık accık emekleyip 11 de yürüdü 😂
Meyra64 Deryaaaaaderya maşallah ne güzel ya bende yaza kadar yürüse diye gözünün içine bakıyorum yerdeki kılları toplamaktan süpürge gibi oldu çocuk🤣
Seherll Benim kizimda alkis yapiyor meme baba dede diyor emeklemiyor oturup uzanip ilerleyip istedigine ulasiyor 4 dişi var son 10 gündür cok huysuz ve istahsiz umarim daha da huzursuz günler beklemiyordur bizi
TugceAsil Buradakilerin hiçbirini yapmıyor 😀 9 buçuk aylığız çak yapıyor, tummy time hiçbiri zaman sevmedi. Yürüteç bir haftadır günde on dk falan biniyor onda da geri geri gidiyor hiç dişi de yok emmiyor da geçen ay bıraktı 😀 burada yazılanlara göre benim oğlummm gibisi yok😀
Cansel_in TugceAsil Benm de kızım sürünerek gidiyor 8 ay 20 günlük. Dişte daha yok. Mama baba gel bu tarz şeyler söylüyor örümcekle geziyor her yeri 😁
nursena40 Ah hanımlar ben çok hatta fazlasıyla takıntılı olduğum için bu postu açmak istedim benim bebeğimde mama baba gibi kelimeleri söylüyor alkış yapıyor ama bay bay henüz yok kafa sallıyor yemeği gelince heyecanlanıyor mama mama diyip duruyor falan emekliyor dikkatini çok fazla şey çekiyor herşeyi alıp ağzına götürüyor beşikte ayağa kalkıp dizlerinin üstüne oturuyor sadece ama ayağa kalkma yok çalışıyor sadece ama tek sorun dişimiz hala çıkmadı çok korkuyorum normal mi sizce 9. Ayımıza bugün girdik
Cansel_in nursena40 aynı durumdayız suan ayakta durmaya çalışıyor, yazdıkların hepsi var ama diş çıkaramadı bi türlü daha bekliyoruz stres yapma :)
TugceAsil nursena40 bugün doktora gittim 9 ay 13 günlük . 13-14 aya kadar çıkartmaması normal dedi geç çıkan dişin daha sağlıklı olduğunu bastıra bastıra söyledi
TugceAsil Cansel_in valla bizim sürünmüyor iri bebek olarak doğdu burda yazılanların hiçbirini yapmıyor gel gel yapıyor eliyle çak da yapıyor ama başka yok 😅