Beri_34 benim çocukluğumdan beri sıkıntı var bir kez kitle oluşmuştu yapay zar yapıldı vs. Öncesinde orta kulak çökmesi en son östaki disfonksiyonu 6 aylık tüp takıldı ama tam iyileşemedim tekrarlanabilir senelik takıp kalıcı delik olup kalıcı çözüm bu denildi ama son çare oda ilaç tedavisi verdi ama ilaçların içeriğine kızımın alerjisi oluyor kan ilacına bile hassasiyeti var hamilelik emzirme derken kulagımı cok ihmal ettim sonuç bu 1,5 yaşında 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum bilmiyorum 🤷♀️ bendede alerjik rinit var doktoruma söyledim bundan kaynaklı olabilir mi diye hayır dedi ama ben alerjik rinitten kaynaklandıgını düsünüyorum genelde burun kapalı olunca kulagım tıkanıyor çünkü…