bukaga kulaklarım neredeyse her yutkunmada kapanıyor pıt pıt diye boğuk doluluk hissi. Su bile içsem kapanıyor ve bazen konuşma bozukluğu yapıyor konuşmaya zorlanıyorum çünkü o his o baskı buna neden oluyor malesef çok sıkıntılı bir durumdayım :( ilaçlara devam ediyorum bi alerjik hap ve burun spreyi kullanıyorum umarım geçici bir durumdur .