BuseveMinigi adalinamomm doğumdan sonra aksef vermişti doktorum. Şimdi gribim atlatamayınca tekrar Aksef yazdılar.
adalinamomm BuseveMinigi Aslında bana da yazdı düşük mg ama ilaç eczanelerde bulamadık üretimden kalkmış. Kaydedeyim sorarım bir dahaki sefere doktoruma, teşekkür ederim ☺️
adalinamomm viyanyvz Teşekkür ederim canım ama doğumda normal ağrı kesici yazmışlardı bana şimdi 1000 mg antibiyotik yazdılar ishal, mantar olabilme ihtimali oluyormuş ondan korktum ama bugün çektirdim bakalım 2,3 saat geçiyor öyle emziriyorum. ☺️