5 aylık bebeğim var. Pazartesi 2 tane 20lik diş çekimim olucak antibiyotik verdi doktor. Sütümden geçer diye sağdım ama biberonla içmiyor kızım sizce ne yapmalıyım 3,4 saat sonra emzirebilir miyim? Bir sorun olur mu az çok araştırdım ama yaşayan varsa öneride bulunabilir mi? Teşekkür ederim şimdiden 🌸🌺