byz1 Aselincimom şuan öyle çok gelmiyor valla çok korkuyorum ya inecek diye makinem yok serumu burnuna sıksan olurmu
nescafebagimlisi byz1 Öncelikle kendine bir tane nebülüzatör almalısın çünkü bronşit en ufak üşütmede tekrarlar ama serumu burnuna sık tabiki faydası olur ama nebülüzatör alman gerekiyor 🙏
nescafebagimlisi byz1 https://www.n11.com/urun/nimo-hnk-nbl-s-kompresorlu-nebulizator-1773684?magaza=medikalmed bundan aldım 15 gün önce cok memnun kaldım cok güzel buhar veriyor
nescafebagimlisi byz1 rica ederim cok geçmiş olsun hırıltı artarsa da bekletmeden hemen gidin hastaneye muhtemelen artarsa yatış verirler bekletmeden makineyi de hemen almaya çalışın ki elinizin altında dursun ❤️
byz1 nescafebagimlisi alacam canım da 3 4 güne anca gelir ya ufff bakiyim da çarşıdan alırım inşallah
maygirl sevsems doktora goturun cnku riske atmayin cgerde sorun varmi emin olmak en iyisidr kucuk oldklari icn cgere enfeksiyon cabuk inebliyor.riske atmayin