Mavili-mavilimorcicek evet kullanmıyorum normalde , o an öyle büyük kızarıklık olunca kenarda kullanmadığım kutuyu açtım aklıma başka bir şey gelmedi. Sadece deri üstünde gibi görünüyor çişi normal kokusu , bugün doktor randevumuz var , uygun bir krem kullanırız inşallah