Kızımın özel bölgesinde kızarıklık ve şişme gördüm . İki bez arası zamanda çıkmışı. 3-4 saat yani. Pişik olduğunu düşündüm sudocrem sürdüm. Şişlik indi ama kırmızılığı gitmedi. Şişliğin olduğu yer de soyulmaya başladı şimdi. Bu pişik mi mantar mı? İlk defa yaşıyoruz. Doktora gidilmeli mi yoksa sudocremle geçer mi? Bilgisi olan var mı?