Busramustim benim bebeğimde 2 numara aptamili içmemişti tadını beğenmemişti doğdugundan beri aptamil ile devam etmiştik bebelac gold aldım 2 numara severek içiyor 150 cc içiyordu bir haftadır dünden beri 180 vermeye başladım 150 cc bitince ağlıyor doymuyor çünkü mama değiştir demişti banada doktorum