clsknu Herseyın tadına bakıyor önce tadım yapıyor begenirse yiyor begenmezse tükürük saçarak oyunla karısık tükürüyor ama cogu kısmını yutuyor😁şimdiki cocuklar cok fena gercekten.Begenmezse öğürüyor çunkü bundan eminim😬Atesı cıktıgında şırınga ile calpol verdıler hemşirenın üstüne egilip öğürdü🤭Aslında evde kasıkla içiyor😬