clsknu doktorlar genelde ferrum yazıyor demir oranı yüksek diye. Eğer demir eksikliği çıktı ve tedavi amaçlı verdiyse en hızlı ferrum yükseltiyor o yüzden tercih etmiştir. Ama tedavi degil de takviye amaçlı verdiyse içeriği temiz bir markaya geçebilirsiniz. Benim kızımda cok fazla demir eksikliği çıkmıştı ferrumdan baskasi yükseltmez dedi doktorlar ama benim kizim ferrumu tolere edemedi hep kustu ve cok rahatsiz oldu surekli ağlıyordu ben de bestirona geçtim damla sayısı olarak daha fazla vermek gerekiyor. Dedikleri gibi bestironla hemen yukselmedi ama sonra yükseldi