Bipolar öyle bir şey değil tam olarak. Psikiyatri servislerinde çok görürdüm 2 farklı donemleri olur bir gün öyle bir gün böyle değil her dönem günler haftalar sürer biri ağır depresyon biri inanılmaz sosyallik dışa dönüklük. Hastalar günlerce odasından çıkmaz ilaçlarını zorla verirdik kıyafetleri değiştirmez saçını taramaz konuşmaz bile o atak dönemi bitip diğeri başlayınca sabahın ilk saatlerinde uyanır duşunu alır sanki düğüne gider gibi süslenip ortak alana gecerlerdi. Herkesle iletişimi harika ama aşırı uçlarda duyguları senin tebessüm ettiğin olaya onlar kahkahayla katılır sevdiği bir müzik duyunca aşırı heyecanlanır vs gibi. Ciddi bir hastalık