Olurmuolurmu d vitaminini gece verirseniz huzursuzluk yapar. Sabah erken saatlerde verin. Ve gerekli olmasa verin demezler zaten. Yetişkin bir birey bile düzenli olarak takviye alması gerekiyor. Gerekli olsa dünyaya kışında d vitamini güneş ışını düşermişmiş… Vücut emilimi diye bir şey var. Mesela ben ek olarak vitaminde alsam güneşe korumasız /korumalı da çıksam 0 fayda görüyorum. Ama ablam aksine ek takviye almasa bile hep değerleri çok güzel. Bunada var mı bir fikriniz?