bomgomy evet ben de birkaç yıl günlük kullandım ama şu anda kafam karışık. Yani kışın evet bazı günler d vitamini ışınları geliyor dünyaya, bi süre sonra dünyayı terk ediyor. İşte ben de acaba d vitamini gereken coğrafyalara gerektiği günlerde zaten ışınlarla geliyor mu, biz doğanım dengesine mi karışıyoruz, takviye pazarı bizi kullanıyor mu diye düşünmeden edemiyorum